lördag 20 februari 2010

Helgen

Just nu sitter jag hos mamma, med en kopp te och lyssnar på Södertälje - Plannja (basket), tydligen.. :P Har inte orkat stänga av radion. Snart dags att börja med middagen, tacos -fast med kyckling istället för köttfärs. Gott! ..Och nu vart det just spännande, det står lika!...

Fick 2 biobiljetter av min "styvfar" igår, så jag och I for och såg Valentines Day. Bra, rolig och väldigt oförutsägbar film! Faktiskt. Ännu bättre än jag hade väntat mig :)

Därefter en seg kväll på jobbet. Lite för lugnt första timmen/timmarna. Men det släppte till slut iaf, dock väldigt rörigt... Och någon som kände (?) mig, som jag inte ens kände igen. Underligt! Och lite pinsamt. Och irriterande att jag fortfarande inte vet vem det var :P

1 kommentar:

ellinor sa...

Wiiie vi vann tävlingen hos mansondust! :D :D