fredag 1 januari 2010

Ensam hemma

Vänsterjustera
Nytt år. Men det är fortfarande samma sak, när jag är ensam orkar jag inte laga mat... eller så skjuter jag på det. Så nu har jag just ätit middag: laxpaj med ett glas nypressad juice! Ett väldigt litet glas, för jag insåg att det behövs nog iaf 4 frukter för att få ett glas juice. Men gott var det.
Det var den ultimata julklappen också, den från syrran -en råsaftcentrifug.

Under nyårsaftonen blev det inte alls något festande. Delvis pga att jag skulle jobba här i stan kl. 10:30 idag, skulle blivit buss från Umeå 8:00 då. Ringde S idag och fick höra att de kom isäng runt 5:30, så det var nog lika bra att jag hoppade över! Blev en lugn kväll med J istället och middag hos hans familj. God mat och trevligt sällskap!

Nu väntar lite mer Sex and the city. Och imorgon får jag min länge efterlängtade sovmorgon! T kommer hem först vid middagstid, lite miss i kommunikationen då jag hade tänkt efter lunch. Men bara hon hinner hem för att äta tacos som hon önskat så.. :)

Inga kommentarer: