lördag 9 januari 2010

Laga mat mitt i natten

Jaha.. Jag som verkligen, verkligen behöver sömnen nu fick visst för mig att göra tjälknul inatt. Den sköter ju sig själv förvisso. Men om några timmar måste jag upp och trycka in termometern (som jag knappt visste att jag hade.. och som ännu återstår att se huruvida den fungerar) i ena köttbiten. Jag har aldrig förr gjort det, så det blir lite spännande att se! Måste bara ta mig iväg till affären imorgon, igen.. och köpa lite kryddor som fattas.
Blir den bara någorlunda lik mammas sen så är jag nöjd :)
Sen lär vi ju kunna äta gott i veckor framöver!

Överväger fortfarande att avsluta bloggen helt. Får bara, som med allt annat, inte ordning på tankarna riktigt. Än.

2 kommentarer:

Fejdan sa...

NEeeej, inte avsluta bloggeN! :)

Åsa sa...

Ja det där är ju som det är, att skriva för att man ska, är inte alls roligt. Men tänk som så, du kanske helt enkelt ska lägga ner den för att när känslan dyker upp nästa gång starta en helt ny. Det kan vara klokt. Är nämligen i precis samma position. O då även rensa bort en hel del tror jag. Man kan behöva rensa även bland arken o bokstäverna ;)

Sköt om dig o Kärlknöl är ju så gott. Hur gick det? Kram

Om du flyttar eller stänger bloggen, glöm inte att spara alla bekanta som du har där o kanske söka upp dem på andra ställen som Face, bloggar, mail o så.
Många som jag har mött över nätet betyder mer för mig än dem i verkliga livet ärligt talat.