lördag 26 juni 2010

Lördag

Vet inte vad jag ska hitta på nu. Blev för rastlös för att ligga ute i solen. Och så spelar grannen äcklig opera... Samma granne som ständigt tappar saker från balkongen ner till mig... Men hon förnekar det ju också. Nu har jag minsann fotat hennes grejer på min gård, sen tänkte jag gå och lämna tillbaka dem.

Blir kanske att tvätta bilen sen. Det behövs, den har stått under nån björk ibland så den har fått sig en del pollen och annat skit.
Hm, ja det är väl ungefär vad jag har planerat innan jobbet kl 24. (Skrev 21 innan, vet inte va jag fick det ifrån.)

Fick förresten ett trevligt uppvaknande idag. Telefonen vibrerade och det var ingen mindre än systeryster som ringde :) Vi pratar ytterst sällan, eftersom hon bor i Norge. Men nu hade hon hittat ett abonnemang där det va lika billigt att ringa till Sverige :)

Åh, jag vill på stan också. Tog mig ju aldrig iväg när det faktiskt gick. Och idag är det ju stängt.

Inga kommentarer: