måndag 7 juni 2010

Måndag.

Nu kan jag äntligen slappna av, ett tag iaf! Tog ett riktigt städryck här idag. Så nu är det mest bara fint här :) Lite tvätt som ska fixas med imorgon förmiddag bara.
Sen får vi se om T vill baka något att bjuda på till imorgon, då de har avslutning på 5-årsgruppen. Lät som det skulle bli en supertrevlig förmiddag för dem! Fast det vet förstås inte barnen om än.
Efter att de kommit tillbaka ska jag prata lite med fröken, utskrivningssamtal, typ, fastän hon kommer fortsätta där även efter sommaren.

Fick lov att sjukanmäla mig igår. Näsan rann som om det vore vatten i... Kändes ju dock lagom pinsamt att sjukanmäla sig dagen efter man vart ute.. Men men... Inte mycket göra åt då man faktiskt är sjuk. Tur nog så blev det iaf bättre senare under dagen. Så vet inte om det kanske var pollen som gjorde det ändå? Har ju tagit medicin en dag och då märkte jag ingen skillnad... Så jag ska pröva igen ett par dagar och se om det kan vara det.

Inga kommentarer: