tisdag 26 juni 2012

Slut semester...

Nu drar jag mot jobbet! Kändes sjukt drygt att jobba 12-17, dvs utan rast. Men samtidigt är jag ändå peppad att jobba. En dryg vecka sen sist också.

Har kånkat tillbaka det mesta till altanen, sen klurar jag på hur jag ska göra med hallmattorna och det som legat där och "skräpat" innan. Skulle behöva tvätta upp/damma av och he dem på något mer lämpligt ställe tills vidare. Efter jobbet ska jag springa och hämta utemöblerna, sen kanske köpa nån blomma till krukorna som bara är fyllda med döda grejer...

Fick tanken idag att jag kanske har lågt järn igen. Varför kan jag inte förstå. Men är så grymt trött hela tiden, speciellt på morgonen, spelar ingen roll hur länge eller lite länge jag sovit, alltid trött då jag vaknar ändå. Ska börja knapra järntabletter ikväll och se om det blir bättre :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Jag är också sjukt trött för stunden, det känns som ska behöver sova hela tiden. Lite halvjobbigt ;)