onsdag 1 augusti 2012

Sommar?! :D

Då har man premiärbadat i Sverige också! :) För ett par veckor sen var jag och T till stranden, men det va så kallt i havet att det bara blev doppa tårna. Var en halvmulen dag och rätt dött på stranden, så det va rätt skönt ändå :)

Men nu har det badats på riktigt! Efter vi vart hos "grannen" och grillat kom förslaget, så klart man passa på att följa med. Nog var det lite kallt i sjön med, men inte såå farligt.
Så, en riktigt fin sommardag, få sådana i år verkar det som. Började dagen med att steka lite på altanen innan det var dags för grillning. Sen satt vi ute i solen och åt och surrade :)

Jag måste ju passa på att njuta nu när jag är ledig! Tredje gången gillt... Fick inte va ledig igår eller iförrgår, vilket egentligen va planen... Tur det är kul att jobba också :)
Blir nog att avrunda dagen med en promenad nu, känns som det behövs efter allt jag tryckt till middag... En fläskfilé..? Varför inte?! :P Killarna va förstås lika peppande som sist.

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Har också premiärdoppat mig i veckan. SÅ sjukt kallt! Känner mig lite snuvad på denna sommar :/