onsdag 18 november 2009

Onsdag.

Idag fick Tindra äntligen måla muggen hon fick i födelsedagspresent av A m. fam. Tror det är andra gången hon frågar :P Vi har nog glömt det båda två. Det blev lite grönt, lite blått och lite svart -och svart invändigt. Så jag hoppas bara det går bra att använda den så! Blir att bränna den imorgon kväll.

Sen har jag kommit på lite mer pyssel hon ska få göra. Men det kan jag inte skriva här då hennes nyfikna moster kanske får veta vad hon ska få i julklapp ;) Jag gillar idén dock och tror det kan bli riktigt bra! Ska se om moster S kanske också vill göra samma pyssel. Då får vi ta med grejerna i helgen så de kan pyssla på där.

Nu är det dock dags för mig att pyssla lite själv. Sätta ihop den sista lådan till garderoben, nu när jag äntligen fått delarna. De kom dock med någon extra bit, som jag inte rymde i bilen, så den fick bli kvar på macken. Tänkte svänga förbi Jysk imorgon, så får de väl hämta delen, om den nu är kvar... Är även lur på att det var någon fler extra del i kartongen jag inte öppnat riktigt ännu. Den delen som va i första paketet hör inte ens till samma garderob! Helt galet..

Imorgon är vi lediga. Läraren som skulle föreläsa har åkt på svinis. Lucky me :P Blir kanske Öppna förskolan en sväng och så fundera jag även på att köpa pepparkaksdeg och baka lite, om det finns? Sen är det, som vanligt, dans på schemat för T :) Och nånstans däremellan ska vi väl klämma in J som det lät. Så, rätt fullt upp ändå. Skönt att bara slippa sitta hemma och rulla tummarna!

Inga kommentarer: