måndag 30 november 2009

Veckan

Vaknade imorse med en fruktansvärd huvudvärk, a la dagen efter.. Bara det att jag inte drack igår. Men 2 alvedon senare var den över iaf. Jobb hela dagen. Hade tänkt fixa färdig här hemma sen, men orkade helt enkelt inte. Imorgon. Då är jag ledig. Lugnet före stormen kan man väl säga. För sen har jag 2 dagar fullspäckade med både jobb och skola. Jobb, här i Skell, skola i Umeå. Ett jäkla flängande med andra ord! Men jag insåg för en stund sen att det egenltligen vore himla onödigt. Så jag ska se om det går lösa så jag slipper flänga så mycket... Om pappa kan ta T en natt kanske..
Torsdag: jobb.
Sen är det helg!

På torsdag är det även avslutning på Tindras dans. Så då ska vi dit och kolla! :)

Och imorgon, om vi hinner... Eller i helgen så ska T få pyssla med det jag har planerat... :) Kommer bli såå bra så!

Inga kommentarer: