söndag 28 mars 2010

Låång natt!

Kom nyss hem från jobbet, som jag egentligen skulle sluta 04:00. Det gick ju sådär. Vi stängde väl en dryg timme sent pga sommartiden och Umeå Open.
Sen tog det 50 minuter att gå hem. Jag som hade hoppats att det skulle sluta snöa innan jag skulle gå hem. Jag fick som jag ville, men istället regnade det, vilket resulterade i blankis precis överallt. Över svingeln kunde jag sluta gå som en pingvin, men det var också enda biten. (Det värsta är väl att jag hade vart hemma ungefär samma tid om jag hade väntat på stan i 30 minuter på första morgonbussen.)

Jo, och så var det ju Klassfest ikväll (igårkväll). Det var riktigt kul faktiskt, många man inte träffat på 10 år. Jag som inte hade tänkt hänga med ut vart övertygad om att göra det ändå. Såhär i efterhand kan jag ju säga att man inte fick valuta för pengarna precis. Kall, halvtaskig mat i små portioner och bara ett glas vin. Men det var iaf kul att träffa klassen :)

Dagen spenderades på stan med S. Lite shopping och lite fika :)

Inga kommentarer: