tisdag 23 mars 2010

Nu är jag less.

Jag vill inte fara. Jag vill vara hemma.
10.55 går den senaste bussen jag kan ta till skolan.
Sen ska jag bo i rummet tills på söndag.
Och jag vill inte.
Jag är less.
Det är inte kul att komma hem måndag kväll för att åka tisdag morgon.
Men så blev det nu när vi var hos mamma i helgen.
Jag har iaf bestämt mig för att säga upp rummet. Tror jag. Men det blir först till sommaren, eftersom jag har två hyresfria månader då. Så jag tjänar bara en månad som jag slipper betala om jag skulle säga upp nu. Då får jag lite mer tid att fundera också. Har räknat på hur det skulle gå att köra till jobbet också, vilket ändå blir billigare.

Nu ska jag ta och läsa igenom domen inför seminariet igår. Började med att skriva ut och läsa fel grej, generaladvokatens åsikter typ. Klantigt. Men nu har jag domen, så ska läsa den.
Sen måste jag beställa ny toner till min skrivare också, för att skriva ut hos mamma är ju inte hållbart i längden.

Igår tränade jag dubbla pass. Först ett core, lite tyngre än vanligt, med mer vikter (men jag har ändå ingen träningsvärk!). Sen ett pass Afro Power Dance. Vet inte vad jag tycker om det, hängde som inte med riktigt i början :P Blir nog roligare efter ett par gånger då man hänger med bättre!

Inga kommentarer: