onsdag 10 mars 2010

Om de då kunde spela någon bra musik...

Var och gymmade en sväng på eftermiddagen... (Efter att jag fixat lite med jobb och så... :) ) Och visst hade det vart bra mycket roligare om de då kunde spela någon bra musik! Mest skräp, varvat med skräp med någon bra låt inklämd däremellan. Blä!
Har iaf fått ett kort nu så jag även kan träna i Umeå :) 20 ggr under året ska jag kunna göra det då. Smidigt och bra!

Vissa dagar vill jag bara ge upp. Blir bara så less... Som det här med schema, ska man få 4 veckor innan det börjar gälla.. Men gruppindelningen då? Nä, "Någon sån jädra service har vi då aldrig haft!" nä.. då kan man ju lika gärna vänta med schemat också, eftersom det är helt beroende av gruppindelningen. Gahh! Irriterande!
...Men jag har fyllt i almanackan nu. Full med ? är den, eftersom jag inte vet när jag har något seminarium.

Inga kommentarer: