måndag 26 november 2007

Klantarsle

Det är jag det. Börjar packa upp väskan i jakt på mobilladaren, efter några minuter inser jag att jag såg den sist på golvet hos mamma... och där lät jag den visst ligga. Så där ligger den, 8,5 mil bort. Hade lite smått panik efter den upptäckten, i närmare en halvtime, innan jag insåg att jag har en usb-kabel. Som går att ladda med!

Blev ingen skidåkning som det var tänkt i helgen, i fredags gick det inte, lördag var jag borta och idag var det fullt upp inne för min del. Synd. För Tindragumman. Tur för mamman som egentligen avskyr längdskidor ;)
Hela långa lördag var jag i Umeå, shoppade med "de små öronen" (fast hela kroppen är liten, så jag undrar hur öronen kan vara utmärkande? :P). Sprättade nästan alla mina pengar gjorde jag minsann också. Men bara nyttiga saker, sånt jag verkligen behöver samt julklappar. Snart klar på den punkten.

Är nog dags att bege sig mot sängen nu, om Tindra ska hamna på dagis vid 8 som jag bestämt.
Själv ska jag plugga, plugga, plugga.

Inga kommentarer: