fredag 30 november 2007

Ikea

Imorgon är det alltså jobb i Luleå, men inte förrän kl 18, eller 17:30 ska jag försöka vara där för att få lite koll på stället, så jag inte far runt som en yr höna :P
Men innan dess bär det av mot Haparanda, Ikea... och Alko förstås. Har en hel lista på grejer jag ska köpa på Ikea, inkl. en byrå, för under 1000-lappen! Jag måste säga att jag är imponerad av mig själv. Dock lär det ju bli endel tillägg på plats. Kändes dock smartast att fara imorn när jag redan har halva resan (Luleå och tillbaka) betalt av jobbet.
Bilen är fulltankad, uttagskontot påfyllt, färdgodis inhandlat och inköpslistan färdigskriven, samt mått på platsen i hallen där byrån ska stå. Känner mig som ett barn dagen före julafton nu...
Ska se om jag orkar städa lite till och börja plocka upp julpyntet, sen blir det sängen. Måste upp senast 6:30 imorn om jag ska hinna dagen som planerat.

Inga kommentarer: