måndag 10 mars 2008

Helgen

Jasi, mycket fylla blev det. Mer än planerat. Men men. Bättre än sist iaf. Så inte så farligt.
Vi hade då riktigt kul här iaf :)
Dock sjöng vi nog inte så bra, men det är väl som det ska vara då.
Fick mig hem också, tack och lov. Och inte var det min förjänst heller. Klarade gå ända till Älvsbacka med ett par tjejer, sen fick jag skjuts hem. Tack M :)
Kul ute iofs också, men det blev nog mest sömn då för mig...

Hehe, Tindra idag då. Hennes baddocka, Ronja var blöt. Kände inte det innan jag la henne i sängen. Ja dockan alltså.
Nu ropade Tindra och sa att jag blött ner hennes säng.
"Nej, det var ju Ronja som gjorde det. Hon sa inte till mig att hon var blöt än" svarade jag.
"Men mamma... bäbisar kan ju inte prata." (och med bäbisar menar hon förstås dock-bäbisar)
Nej, PRECIS min poäng ju. Var ju det jag sa.

Inga kommentarer: