onsdag 26 mars 2008

Sista uppgiften

Nu är kursen slut alltså, nästan iaf. Har så gott som skrivit klart den examinerande uppgiften. "Max 2 sidor/uppgift" då ska väl 1,5 duga? Hoppas det.
Har skrivit allt jag förmår nu och skickat iväg till mamma, så hon får granska det :) Tror aldrig jag lämnat in något utan att hon eller någon annan fått granska det innan.
Känns skönt att det värsta är över. Nu är dessutom vårterminen i princip över helt. Nästa kurs är mestadels praktik :D
Frågan om hösten, eller nästa vår eller vad det blir kvarstår. Vad ska bli av mig då? Tydligen måste vi här läsa matte/teknik, vilket jag inte var det minsta intresserad av. Jag vill läsa mer estetiska grejer. Så ska kolla om det går läsa i Umeå istället de kurserna... och hur det går lösa ekonomiskt.

Nu är jag bara dödligt less. Vet inte vad jag ska skriva mer här heller för i huvudet står det still.

Inga kommentarer: