fredag 7 mars 2008

Stulet

Stulen från Fade:


1. Vädret utanför mitt fönster:
Klarblå himmel och sol, men kallt och lite blåsigt.


2. Lyssnar på just nu:
Datorns dova surr.


3. Igår gick jag och lade mig:
Aldrig om man ska va exakt. vid 1:30 ungefär blev det. Men med tv i sängen en stund innan.


4. I dag vaknade jag:
9:00. Välförtjänt sovmorgon.


5. Jag har på mig:
Vit huvtröja, mys-jeans och långkallingar :P


6. Senaste person som ringde mig:
Pappa


7. Senaste person som jag ringde upp:
Thony, dotterns pappa


8. Senaste person som skickade sms till mig:
Sofie. Vårt nya sätt att kunna kommunicera dygnet runt i princip.


9. Senaste person som jag skickade sms till:
Pappa, missade hans första samtal.


10. Senaste vän jag addade på Facebook:

Pea tror jag, jobbarkompis.


11. Som addade dig:
Samma om ovan.


12. Senaste person som mejlade mig:
Hmm... någon från Halebop.


13. Sista sajt som jag kollade på:
www.fejdan.com


14. Ska göra idag:
Plugga lite mer. I förväg alltså. Det ska va läst om en vecka. Jag är väl förberedd.

Sen ska här städas klart också.

15. Bra eller dålig dag idag?
Bra, ledig ju. Förutom ovanstående del.

Inga kommentarer: