onsdag 26 mars 2008

Morgondagens planer

Har kunnat lägga mig och sova i 1,5h men nu är jag inte ens trött längre. Ska sova en film på en strax tänkte jag.
Imorgon blir det att traska iväg till dagis sen hem och läsa igenom uppgifterna och eventuellt skriva något mer. Frågan är om en natt till verkligen kan ge mig något mer att skriva? Återstår att se. Läs den spännande fortsättningen imorgon, vid lunch, för då har jag nämligen tänkt vara klar med uppgifterna.
Efter det en sväng på skolan, måste dit i vilket fall som för att få rätt format på texterna om jag ska lägga till något. Tänkte även söka upp någon syv för att höra om hösten/våren, vad det nu är det gäller.
Sedan hämta Tindra på dagis och vidare till tandis. Lillgummans 3:e besök där tror jag det blir, eller 4:e. Hon gillar det inte i vilket fall som. Men nu är hon mindre blyg, så kanske, kanske kan det tänkas gå någorlunda. Och mamman har ju världens tandläkarskräck... är nog inte det bästa sällskapet för en orolig unge...
Tror vi avrundar dagen med en sväng på stan. T behöver få sätta in sina pengar på banken, innan spargrisflodhästen exploderar.
Och jag behöver få köpa något tror jag bestämt. Örhängen för en tjuga igår räknas tamejfan inte som något inköp :)

Inga kommentarer: