onsdag 26 november 2008

Damp

Efter en galet speedad natt är jag helt plötsligt väldigt trött nu redan. Vaknade 3:45 och fick panik, eftersom jag trodde att jag hade försovit mig! Vaknade igen 6:00 och tyckte att det verkligen var dags att stiga upp och hade ingen ro till att somna om. Låg kvar till 7 ändå och höll nästan på att försova mig lik förbannat :P

Nu har jag petat i mig lite middag och tänkte ge resten till hunden. Och så ska jag ta ett riktigt varmt bad :) Med risk att somna och drunkna i badet... men den tar jag idag. Lite musik bara och ingen uttröttande läsning.
(Somnade ett antal ggr i badet, inom loppet av en kvart kanske, när jag var gravid med Tindra.. och trodde seriöst jag skulle drunkna. Så det är först nu, sista året kanske, jag vågat mig på att bada ensam och utan någon i telefon.)

Inga kommentarer: