onsdag 3 juni 2009

Dötid

Hade en del tid att fördriva då jag var klar med tentan... Var ju i Umeå och väntade på en som skulle åka med tillbaka till stan.
Tiden spenderades bl.a. på...:



....en ny fin kamera! (J's kommentar: "Vänta med det.. Men är den rosa? Ja, köp den då!")
med ett 4 gb minne till. Från MediaMarkt, där den var hela 9 kr billigare än Expert och 5 kr billigare än OnOff! (vilket jag såg strax efter) ...Det kallar jag prisgaranti! Haha, vilket jäkla lurendrejeri!
Men jag har en rosa kamera, som tar fina bilder, så jag är rätt nöjd ändå! :D

Köpte lite solgrejs, som jag ständigt intalar mig själv att vi inte behöver. Men man "ska" ju så. Bara att rätta sig efter det. Lite snygga sockar till T, även ett par knälånga, som hon skulle ha på direkt :) Och så nya crocs till henne med. Till mig blev det ett par solbrillor också :)
Men mest har jag fönstershoppat! Vågade inte annat!

Inga kommentarer: