onsdag 17 juni 2009

SkitBostaden

Gahh. Jag blir galen! Igår fick jag tummen ur och mailade Bostaden Umeå för att få ett nytt lösenord. Idag fick jag svar.
"
Jag har aktiverat din sida med dagens datum som registreringsdatum. Jag skickar dina inloggningsuppgifter per post till den adress du har på din sida Gumbodahamn 35 Ånäset."

Hur jävla korkad får man vara? Allvarligt. Jag skrev i det första mailet jag skickade dit att min gamla mail inte existerade längre och att det var en massa år sedan den användes. Är det då givet att jag fortfarande bor kvar i mitt gamla föräldrahem 8 år senare?
Och hur hon har mage att bara skicka iväg det sådär, utan att kolla upp med mig först! Jävligt dålig stil måste jag säga.
Så nu dimper väl mitt lösenord ner i postlådan hos vem det nu är som numera bor där. Knappast så eftersändningen är igång ännu liksom :P
...och så har de självklart Sveriges sämsta öppettider. Så telefon gick ju inte nu.

Inga kommentarer: