söndag 19 juli 2009

.

Tindra hittade en kompis hos morfar idag. En grannflicka, lika gammal som henne, i huset bredvid. Konstigt att vi missat det så länge :P De hoppade på hennes studsmatta och "badade" i morfars pool.

Nu är bilarna fina också, förutom att mitt tak var helt omöjligt att vaxa :( Så, nu är det matt och randigt istället.

Harry Potter var nästan full. Så det blir The Proposal istället för oss. Nu när vi ändå har barnvakt, godis och dricka :)

Nu ska jag väl försöka styra upp lite här. Städa till. Vi har grejer precis överallt. Och då menar jag verkligen överallt. Hur jag tagit mig genom hela lägenheten, fram till datorn, är ett mysterium.

1 kommentar:

Åsa sa...

hejhej där
vad spännande med nya bekanta. tänk om det var lika lätt för oss vuxna att bara springa in i någon på de viset ;) o så enkelt att man hoppar på en studsmatta hihihi.

ja här händer det saker just nu med vårat kök. det är verkligen på tiden då tapeterna o limmet stått där ett tag nu o väntat. men ibland mår man inte så där överdrivet bra i själen att man kan göra vissa saker så är det.

kram kram