söndag 26 juli 2009

Tandvärk

Något sjukt ont. Sen imorse. Har tappat räkningen på alvedon för dagen. Tandläkare på helgen kostar för mycket, så det blev en sväng på akuten där jag fick citodon. Men inte hjälper de heller. Det ytterst lilla isf.
For till Umeå ändå, som planerat. Lagade och bjöd på mat. Började festa lite smått. Tills jag mådde illa och kände mig febrig efter en timme ungefär. Sen låg jag i sängen resten av festen. Vid 23 blev det utgång och jag var nykter igen. Så tog bilen och hängde med på Trädgår'n. I en timme ungefär härdade jag ut, innan jag for hem. Hela vägen hem.
Så nu är jag hemma och har fortfarande lika ont. Får se om jag kan lyckas sova lite.

Festen hade vi (jag) ju för att jag fyllt år... Så jag fick ett halsband, örhängen och en flaska vitt :)

1 kommentar:

Åsa sa...

Ajaajaj ajajjaja
säger jag bara om det där
Det är faktiskt något av de värsta som man kan tänkas ha, tandvärk. Vet hur det känna att ha så där sjukt ont också att man nästan skulle kunna göra precis vad som helst bara värken försvinner så.
Hade det riktigt ordentligt en gång när dem nästan skrattade åt mig, det kändes inte så roligt precis. Att man inte har haft råd innan visar sig någon gång i livet o vad kan man rå för när man näst intill har skräck för tandläkaren. Jajjajaja... i höst här ska jag verkligen se till att få ordning på det värsta, då den där tanden jag hade ont i då inte är vacker igen.

Kram kram till dig.