onsdag 8 juli 2009

Onsdag

Imorgon åker vi hemåt igen. På tok för tidigt. Jag som behöver min sovmorgon. Men men. Alternativet hade vart att åka nu, men det går ju inte.
Måste tillbaka eftersom jag ska jobba kl 11 imorgon. Så för att hinna lämna av T och sådär innan beger vi oss vid 9:30. Idag var jag inte ens uppe före 10:30, samma igår. Skönt att vara hos mamma och ha sommarlov :) Hihi. Tindran vaknade vid 9 idag, efter att mamma kommit in och väckt henne, "Men hon kan väl få sova?" väste jag. Men då trodde mamma det skulle bli problem ikväll. Dvs typ nu, för de borde vara isäng nu. Ska styra upp något snart.

Blir hemma i 5 dagar räknade vi ut, sedan hit igen o fixa inför födelsedagen. Sen har jag svårt att tänka mig att vakna någon annanstans än här när det är min födelsedag. Man ska ju vakna till familjens sång, och jag är inte så säker på att T fixar det själv ännu ;)

Får försöka hinna baka resten imorgon, för sen är det jobb fre-sön. Hela dagarna... Om T ska få hjälpa med nå bak så blir det imorgon.

Ska bara fixa lite här, få isäng barn och sedan mig själv. Tror jag. Har ett sjukt sömnbehov efter helgen som var gissar jag.

Inga kommentarer: