tisdag 8 december 2009

Dagen...

Jag måste handla. Min enda hylla i kylen (är i korridoren) gapar tomt. Men jag är såå trött! Vet inte var jag ska hitta orken till att fara på affären. En timme på mig nu.

Jobbade över lunchen. Sen gick jag på Lagerhaus en sväng, men fick sån beslutsångest och hittade inget jag riktigt ville ha. Fick ett tillgodokvitto av mamma på 50:- där. Får se om jag hittar något imorgon istället, då jag kanske har lite mer ork.

Sen blev det, som planerat, plugg med X. Satt i stadsbibblan och pluggade lite statsrätt och gick igenom nästa seminarium litegrann. Vi är inte bara i olika basgrupp, utan även olika seminariegrupp, men det är ju samma frågor ändå. Så det var skönt att få ventilera det lite :)

Nu har jag tvättat med. Hade i stort sett bara smuts här. Nu är det rent, väntar bara på att det ska bli torrt.

...Ska pröva bota tröttheten med lite serier i sängen. En stund. Sen måste jag iväg och handla!

Inga kommentarer: