tisdag 15 december 2009

Dryg vecka

I morse sa T:
Mamma, jag trodde att det var nio dagar kvar tills julafton och det är det ju också!
Jag var tvungen att tänka efter en stund för att komma fram till att hon faktiskt hade rätt. För mig stannade det liksom vid den 13:e.
Slog in några julklappar till igår natt. Köpte ett par extra till T häromdagen, kunde ju bara inte låta bli! :) Hennes som var färdiga redan. Men så hittade jag världens sötaste dödskalle-tröja på Lindex och Musse räddar jultomten för ynka 29:- på Maxi. Hittade även en extra, liten julklapp till mamma där.
Nu fattas det bara om vi ska omorganisera systrarnas farföräldrars julklappar något. Korg istället för flera inslagna paket kanske? Får se.

Sen är det mammas julklapp kvar att köpa. Vad det blir vet vi inte alls nu.

Imorgon ska vi nog rulla köttbullar och göra fudge. En vild gissning säger mig att min vegetarian till syster inte vill hjälpa med förstnämnda ;)

Förresten så snöar det än! Snöade när jag kom hem till stan igår, började vid 19. Och har snöat mer eller mindre sen dess. Sweet!

Inga kommentarer: