torsdag 24 december 2009

Väntan

Jaha. Då var det bara att vänta igen. På att T kommer hem, någon gång ikväll.
J var förbi på en kopp te och lite surr. For nyss, middag med familjen. Jag kanske borde äta något jag med. Har lite vegetariska rester i kylen. Och så tänkte jag ladda upp med lite filmer.

Är fast med min väldigt provisoriska reservmobil nu. Den lila, som jag idag försökte tejpa ihop är helpaj. Tappade den häromdagen, så den gick sönt mer i vecket, vilket jag då skulle åtgärda med eltejp. Räknade inte med att tejpen skulle strama åt vecket, försökte slita till det och slet av alla sladdar i samma veva :P Så kan det gå.
Min "nuvarande" mobil, som vägrar starta, skickade jag med pappa. Sa att han kunde få plocka ner den i molekyler eller något o se om den går få igång :P Den kan inte bli mycket sämre än den är nu så.

Inga kommentarer: