torsdag 17 december 2009

***** julost.

Idag har jag insett att julost är bara av ondo. Iförrgår, när jag skulle "skala" den, hyvlade jag av en bit skinn från tummen. Idag, halva nageln på samma tumme. Den sitter fast i en liten, liten flik bara. Ordentligt fasttejpad nu så att den inte ska lossna och så att tejpen ska gå att byta utan att resten far... Ont gör det ändå.

Missade bussen till Umeå imorse. Kunde av någon outgrundlig anledning inte cykla. Det var så sjukt tungt. Slutade med att jag fick ta bilen. Väldigt mycket för lite sömn med.

Kom hem för inte alltför länge sedan. Var och tvättade bilen direkt jag kom till stan, med hjälp av T och pappa :) Har även vintersäkrat bilen lite, frostskydd lite här och var. Och nu ligger det låsolja i handväskan, så att jag inte blir utelåst från garaget, som jag blev i morse...

Imorgon kommer Alice! :D Sent dock. Men det blir kul! I helgen ska vi göra klart allt julgodis, hon, jag och T. Sen på tisdag ska vi till Umeå, köpa mammas julklapp/ar och ta en fika med en kusin man ser alltför sällan!

Inga kommentarer: