fredag 13 april 2012

Fredag den trettonde

Insåg igår att jag ändå kunde börja lite med min PM. So far: 231 words. 2500 är gränsen, ingen nedre gräns dock, men jag antar att man ändå bör hålla sig där i närheten. Jag läste Wikipedia och skrev utifrån det en liten bakgrund, så det är ungefär så långt jag kommit. Skulle haft en källa på det bara, för jag tror inte Wikipedia godkänns... ;)
Har funnit några fina källor iaf, från Vita Huset, FN och... the Guardian! :P Men där är det i princip direkt citerat och då det stämmer med andra sidor med får den faktiskt duga.

Nu gräver de så hela marken skakar här, så mitt fokus är inte det bästa!

Om några timmar blir det dans... Hela kvällen lång! 4 pass! Håller en liten tumme för att nån ska hoppa av fortfarande så min mor kan få komma upp också :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Jag ska försöka komma igång med x-jobbet idag. Är inte de minsta pepp. :-P