tisdag 3 april 2012

Suit up!

Hade Moot Court idag efter lunch. Jag följde den allmänna dresscoden med kostymbyxor, skjorta och kavaj. Sen satt jag mig i UB för att plugga lite, men shit så varmt det är med kavaj!
Känns som Moot Courten gick rätt bra iaf, kändes som jag inte läste så mycket innantill. Fick även beröm av en klasskompis efter, så det värmde lite :) Kikade youtube innan, så hade samma formella inledning som det "ska" vara.

Är ett konstant tjutande här nu sen ett tag tillbaka. Så att läsa, dessutom på engelska, kommer inte på fråga längre! Verkar inte som någon åtgärdar det heller. Så nu sitter jag mest och driver tiden tills S slutar jobba. Ska väl först iaf hem till henne en sväng. Sen vet jag inte vad vi gör riktigt. En shoppingtur säkert, någerst... Kanske nå ätbart också. Hon slutar prick, så jag må ju inte börja köra ditåt före det iaf.

Wow! En kvart tog det. Nu försvann tjutet. Toppen. Nu när jag redan gett upp. Har iaf kommit en liten bit på vägen. Fann en mening i en bok, som jag kan använda i min PM, oavsett vad jag skriver om! Alltid något :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Hittade du något kul, om det blev en shoppingtur dvs :)-