torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Jaha, jag som hade tänkt dra ner på stan. He vart inget av. Cykeln ville inte riktigt vara med, främre stänkskärmen har fått sig en smäll. Och hur mycket jag än slog på den så ville den inte vika tillbaka. (Kanske skulle snört ner den i backen..? ;) Torde ju va det som hänt tidigare.)
Jag hade iaf bestämt mig för att cykla och inte ta bilen. Så nu får det vara. Gå vill jag inte heller göra då det känns så förbannat segt. Hatar att gå någonstans. Promenader funkar bara då de är "mållösa".
Kanske lika bra att jag inte for till stan och vart besviken. Butiken jag ska på är en lite mindre, så de har säkert stängt idag ändå.

Ska sätta mig och plugga lite istället. Tog min lediga lovdag igår, så nu blir det plugg resterande delen av mitt 2 veckors påsklov. Hellre lite varje dag än att köra på för fullt färre dagar!

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Skönt med ledighet. Själv känner jag sjuk stress inför att jag fortfarande inte riktigt hunnit skriva något på min C-uppsats lär försöka börja med de nästa vecka, vet dock inte hur jag ska få inspirationen.