lördag 31 mars 2012

Lördag

Lite klurigt med pluggandet då man har två barn att hålla reda på här nu. Nu blir det snart fika iaf, har laddat kaffet och väntar på att mormor och morfar ska komma förbi.
Barnen fick tv-stopp för ett tag sen. Men vad gör de då? Tar fram "paddan"... Går bra det här känner jag. Nåja.

Syrran drog till stan en vända, hoppas hon hann förbi UB och kopiera några sidor åt mig. Så hinner jag läsa idag eller imorn. Annars blir det väldigt tight med tiden på måndag förmiddag!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Här har man missat en del ser jag, ska läsa igen när skrikande bebis sover sen ;)

Tänkte i alla fall bara påminna om utmaningen. Hade för mig att jag fått update, men när jag söker efter dig i kommentarerna hittar jag inget. Jag updaterar hur som kl 17 idag om du hinner innan. Annars lägger jag till dig i efterhand. Hoppas du får en fin dag!

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

HEHE, känner igen det där. Får jag sitta vid datorn "nej", då går det vidare till tvspelet eller paddan :-o .