fredag 9 mars 2012

Vampyr-besök & fisar

Nu har jag gett blod alltså. Scary! Sved gjorde det också... Men.. Jag överlevde! Gode stolt.

För någon dag sen körde jag ett core-pass på gymmet... Och det var nog det värsta jag vart med om där, inte själva passet då... Men ett flertal gånger var det någon som fes rätt i ansiktet på mig! Seriöst... Käka inte ärtsoppa före träning! En fis hörs förvisso inte.. men den luktar fortfarande lika fruktansvärt illa! Pinsamt! Äckligt!

Igår blev det BodyCombat för första gången. Inte lika jobbigt som jag trodde, fast samtidigt ändå. Känns i kroppen idag iaf. Men tiden bara flög förbi igår, vips! så var timmen över! Blir mera sånt, känns att det verkligen kör igenom hela kroppen! Skönt!

2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Var de första gången du gav blod? :D

Pernilla sa...

Åh, jag borde också ge, men får nog inte än. Har ju fått ganska nyss o då ska det väl gå ett år eller så. Men sen måste jag - för det blodet var ju bokstavligen ovärdeligt för mig! ;)

Sv: Jag är ju så feg bara, vågar inte gå på passen eftersom min kordination är så kass. Hur var combaten?! Nyfiken på den också. Men blir hur som Zumba på tisdag :)

Min fantasi är också ganska usel, men jobbar på en idé som jag hoppas jag lyckas formulera till ikväll. Då får du kika in och bidra i den utmaningen med en mening (du förstår nog sen). Ha en fin dag!