torsdag 22 mars 2012

Slutkörd!

Dagens träning: Check!
Känner mig dock mer slut än vad jag borde. Men men, det beror säkert på att jag känt mig trött hela dagen. Vilket i sin tur beror på att jag sov från midnatt ungefär till 11:30. Men skönt var det, välförtjänt sovmorgon!

Imorgon blir det hårdare tag. Tänkte ta mig upp så jag kan börja plugga redan vid 9. Sen ska jag tvätta mellan varven också. Bokat tvättstugan hela eftermiddagen, så jag får bort en massa! Sen blir det nog en promenad ner till bibblan också då jag har 2 böcker som väntar där, varav den ena ska hämtas senast imorgon. Inte för det är någon risk att någon annan tar den dock. Jag brukar va rätt ensam om att vilja ha "mina" böcker ;)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Måste ta mig tid och börja träna nu, har ju crosstrainern men har verkligen inte orkat på sista tiden. Men ska försöka börja igen i helgen.