tisdag 27 mars 2012

Döden...

3 timmar att döda... Svårt då jag själv är som död. Behöver mer sömn!
Nu har jag iaf lämnat in PM och tillhörande grejer till läraren. Passade även på att kolla med SYO:n och en lärare lite kring vad som gäller för nästa termin. Var eventuellt två kurser som kunde krocka, men då sa en av de berörda lärarna "Sök den kursen du. Vi löser det." Var dessutom två till i hennes rum då så den ena sa "Ja, nu har vi hört det också!".
Grubblar fortfarande på hur jag ska göra. Men det blir nog Barnrätt inom programmet, så jag får pg på den. Sen att jag även söker Ekonomisk familjerätt som fristående. Huruvida den ska flyttas in i programmet sen blir ett senare grubbleri att lösa :)

Blev jobb sent igår. Följt av tidig morgon. Ingen hit. Men nu är det bara en dag till innan jag har helg!!

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

De är jobbigt att klura så där :/ . Man velar ju fram och tillbaka :/