torsdag 22 mars 2012

Frihet!

Planen nu är att verkligen njuta av ledigheten ett par dagar. Börjar med att se lite roliga serier och vara uppe sent ikväll. För imorgon ska jag sova tills jag vaknar!
Ska försöka hinna med lite plugg också. Planen är att ha läst ut boken jag tragglar med innan veckan är slut. Sen kanske det kan vara bra att läsa på lite inför nästa veckas seminarier, mån-ons, 3 seminarier. Oj, vad peppad jag kände mig... Ett är klart iaf, verkar intressant. Vi ska diskutera "huvudduk" (fast med det menas här även slöja, burka osv), omskärelse och lite annat.

I brist på barn fortsätter jag med ännu en hård träningsvecka.
Måndag - cross (hemma, hade Tindra hemma då)
Tisdag - gym (konstigt nog var det tjockt med folk där, trots hockeyn, så blev en snabbis)
Onsdag - zumba
Torsdag - core + gym
Fredag - zumba
Söndag - body combat

Så ser planen ut iaf. Är lite osäker på om jag hinner till passet imorn dock då det är möte angående Tindras ob-fritids.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Härligt med mycket träning! Lättare och plugga då också ;)

Sv: Det mesta ger nog egentligen mer träningvärk, bara jag som är i så kass form haha! Ska försöka våga mig på ett pass men vete tusan hur det skulle gå till! Så feeeeg verkligen!

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Låter jätteintressant och lärorikt :)