onsdag 21 mars 2012

Uppe före fan...

Jaha... här sitter jag redo, nästan 2 timmar innan föreläsningen skulle börja. Steg upp före 6 men segade mig och fick köra ett par mil till bussen istället då jag inte hann till stan. När klockan började passera 9 vart jag orolig att jag var i fel sal, trots att jag kollat innan jag for. Nä, salen var rätt... Jag var bara en timme tidig...! Fick iaf tid att läsa lite, känner återigen att jag ligger efter där. Men jag fixade det i höstas, så det löser sig nog nu med. Imorgon ska jag hämta ut 2 böcker till på bibblan.
Sen blev det lite tröstfika i Hum-huset. Tyckte jag förtjänade det. Hittade en daimbiskvi! God, men lite seg/hård i kanterna. Men men.

Nu är jag iaf här i rätt tid! Snart dags för fortsättningen på vår lecture on International Criminal Law... Igår kändes det mest som en översättning av de tidigare föreläsningarna. Så jag hoppas det kommer mer nytt idag.

Sista skoldagen för veckan. Känns skönt och välbehövligt. Ska ägna kommande dagar åt att författa sidooppositioner inför måndagens PM-seminarium. Nästa vecka blir även den bara en mån-ons-vecka.

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Skönt med lite ledig tid från skolan också :) .