fredag 23 mars 2012

2/3

Är klar med underlag för opponering och sidooppositioner till 2/3 nu. Ska läsa igenom 2 PM en gång till och finslipa texterna kring dem lite. Går lite segt bara då jag är så omotiverad.
Läst boken enligt min planering? Nejdå. Opponeringen kändes viktigare och mer akut, så jag fokuserar först och främst på dem.
Samtidigt har jag sprungit åt och fram till tvättstugan och kört 4 maskiner. Orkar inte tvätta hemma då det blir så mycket. Och så slipper man vika sängkläder (vilket är extra jobbigt då de är av dubbel storlek) om man kan bädda rent med samma gamla direkt igen! ;)

2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Haha jag går aldrig till tvättstugan. Tycker de är äckligt på något vis, hade en granne som sket i tvättstugan i första lägenheten jag bodde i, vet inte vem det var men det låg en stor skitkorv där när jag gick ner. Efter de har jag rejält svårt för att gå till tvättstugor och har endast gjort det vid 10 tillfällen typ.

Pernilla sa...

Härligt att få tvättat av lite också. Vi gjorde det igår efter 12 dagar utan tvätt. Sjukt vad kläder det blir med en unge i huset ;) Hoppas allt är fint med dig i alla fall trots allt jobbigt plugg ;)

Sv: Precis så jag tänkte. Förhoppningsvis kan jag åtminstone få till ett kilo och lite mer i början så jag inte behöver uppnå snittmålet varje vecka på slutet. Hoppas planen håller :)