onsdag 3 september 2008

Bara så jag vet.

Jag har tänkt en hel del senaste dagarna. Jag som är fram för att inte tänka så mycket. Men ibland behövs det ändå.
Jag har tänkt iaf. Och kommit fram till att det behövs en förändring.
Samtidigt förstår jag inte riktigt. Jag har ju aldrig tänkt på det själv.
Jag får helt enkelt lita på J och B, vilket jag självklart gör.
En massa svammel kan tyckas, men nu skriver jag egentligen enbart för mig själv. För att få ut det och få in det i min tröga skalle.
Jag måste lära mig att hålla tillbaka vissa saker. Och vräka ur mig andra :)
Finns som sagt ingen anledning till att jag ska bete mig som jag gör. Eller gjort kanske snarare.
En fullkomligt idiotisk försvarsmekanism som jag nu lagt åt sidan.

Antagligen grundar sig allt på vanan. Du är helt enkelt för bra :)

Inga kommentarer: