onsdag 24 september 2008

Idag när vi var på väg hem från dagis frågade jag Tindra om hon såg vårt hem.
Jaa jag ser vårat hem, där bortom gryningen!
Vet inte vars hon får allt ifrån.

Nu ska hon isäng. Lär sova en stund jag med. Powernap på en halvtimme eller så i Tindrans säng kan göra riktiga underverk! :P
Sen ska jag se om jag kan få in lite mer referenser, samt en lista på slutet (hur dumt det än låter att ha på en 2 sidor lång text, så ska vi ha det, bara för att...). "Bra träning.." Ja, för jag kan för mitt liv inte tänka mig hur jag, när jag verkligen behöver det, ska göra en referenslista i slutet på en text om jag inte fått göra det femhundrasjuttioelva gånger innan. Kan ju även tillägga att listan till varje text kommer att innefatta 3-5 referenser. Nödvändigt?!

Problemet med att inte ta itu med tvätten ordentligt: kläder försvinner! Nu var jag helt utan sockar. Och insåg precis nyss att de ligger här i en kasse sen jag fick panik-tumla i tvättstugan.
Ska ta itu med tvätten när ungen somnat med andra ord.

Inga kommentarer: