lördag 6 september 2008

Utgång

Snart utgång. Första gången utan hår :)
Blev ingen fest, men det var nog lika bra. Har bara just kommit hem och duschat ungefär.
Dricker Bacardi razz och Brämhults hallondryck, något gott!

Sen längtar jag nog ihjäl mig tills J slutar, så han kan få sin present.
Nu är det förvisso 3 veckor tills han fyller år, men så länge är det inte öppet köp. Och mina fingrar kliiiiaaar! Så presenten ligger redo på hatthyllan och väntar :D

Var till Berta igår, såg film och åt onyttigheter. Sen upp tidigt idag för att göra stan. Inhandlade J's present, min present från honom (fick presentkort), skor (min variant av vinterskor = skate skor stl 1 för stora, så man rymmer tjocksockar i!) och min present från Berta.
Sen köpte jag en ny säng också! Men den dröjer 2 veckor innan jag får hem. Ska bli såå skönt!
Och så en del småkrafs.

Förresten så var faderskapet på Ikea idag med. Och handlade även han åt mig. Vardagsrumsbord och takspot dit med. Ses även det fram emot att få hem :) Har länge velat slänga marmorbordet åt helvete... Elände är vad det är, går inte få rent. Och inte hjälper det att ungen ritar på det med kritor... :P

Inga kommentarer: