måndag 1 september 2008

Lillfis!

Satt här och busade lite nyss. Tindra ville va en nakenfis, så hon hade även tagit av sig byxorna, tröjan åkte då den var lite blöt.
"Men du är iaf alltid en lillfis" sa jag.
"Mammas lillfis?"
Såklart!

Snart ska jag skjutsa lillfisen till farmor och farfar. Jag ska jobba ikväll igen, jag jobbade/jobbar 5 av 7 kvällar nu. Lite tungt för fisen, men blir nog bra ikväll iaf. Dagis igen onsdag till torsdag, sen är hon ledig med pappan i några dagar :)

Förra veckan var vi upp och kikade på lekparken. Den revs ju mitt i sommaren, nu börjar det likna något där igen. Ena gungställningen var färdig, med en ny, stooor, härlig gunga! Tog endel bilder, men min nya (reserv) mobil vill inte bli hopkopplad med datorn, så kan inte lägga in något.

Ikväll/inatt blir det att se lite film efter jobbet. Men då jobbar J, så jag får allt se själv.
Första skoldagen imorgon. Börjar inte förren 13.

Inga kommentarer: