torsdag 30 oktober 2008

Blev inte mycket piggare under dagens lopp.
Jobb 16-22:30.. och redan vid 17 kände jag kroppen börja strejka. Kunde nästan tro att jag höll på att svälta ihjäl. Och kunde för mitt liv inte komma ihåg beställningar mer än 10 sek (nog länge för att lägga burgarna på grillen). Knepigt. Fick inte middagsrast förrän närmare 19, men jag höll mig visst upprätt ändå på något mirakulöst vis.

Har handlat allt utom soltorkade tomater till lördagens middag. Vin är också klart :) Ser fram emot både maten och sällskapet! Och vad gäller maten, främst efterrätten då :P Väääärldens godaste!


Imorgon är en tung, tung dag. Den 31:a oktober 2002 dog en av mina närmsta vänner. Ska ta en promenad ner till graven då jag vaknar. Tända ett ljus. Gråta en skvätt. Drömma. Sakna.

Inga kommentarer: