onsdag 8 oktober 2008

Sömnproblem

Det verkar som det inte spelar någon roll hur länge jag sover, så länge jag stiger upp före mänsklig tid är jag sten död halva dagen. Speciellt om jag ska läsa någon kursbok eller sitta på en föreläsning.
Idag satt jag i bibblan och läste en riktigt simpel bok, lite text, massa bilder, enkla beskrivningar om experiment man kan göra med barn. Lättläst alltså. Jag vet inte hur många gånger jag satt och nickade till där med boken i händerna.

Nu har jag insett att det redan är kört inför imorn. Kanske om jag lagt mig före 22 att det skulle gå att fungera normalt före 15 imorn, men inte nu längre. Fredagen lär bli likadan eftersom jag jobbar imorn kväll. Kul.

Tindra var härlig ikväll, hon hoppade över barnprogrammen för att leka på sitt rum. Efter en stund ropade hon in mig, då var det fest! :P Hon stod på sängen med en pompom i var hand och dansade till Cara mia :) Sen satt hon sig ner och presenterade sig: "Hej, jag heter Allis, trevligt att träffas!"

Inga kommentarer: