måndag 27 oktober 2008

Crap.

Känner hur allt bara skiter sig med skolan, arbeten osv.
Såg idag att jag har 3 restuppgifter från förra kursen. Inte så mycket ändå kanske, men 3 av 4 alltså... 1 av 4 vart godkänd.. Kollade lite på dem idag och jag förstår verkligen inte vad jag ska göra! "Förklara/utveckla..... (tre ord) " stod i den ena, läste texten och vafan? Jag har ju redan utvecklat och förklarat de orden! Förstår verkligen inte hur jag ska kunna göra det mer.
Samma sak med nästa. Den sista förstår jag, men klarar inte av :P Ändå.

Vet inte hur detta ska gå. Men tydligen får man ha underkänt i två kurser utan att csn dras tillbaka. Så det är väl kanske inte hela världen då. Känner mig dessutom gode omotiverad att göra klart de där uppgifterna. Det, plus att jag verkligen inte vet vad jag ska skriva, gör det rätt hopplöst.

Men. Nu lämnar jag det. Jag och Lady ska gå och hämta unge på dagis :)

Inga kommentarer: