torsdag 30 oktober 2008

Jag är helt seeeg idag. Tänkte cykla ner på stan, gå på cv och kolla upp mina alternativ o så.. Reklamera min nya, trasiga väska.. Och det gick trögt, som fan. Till slut hoppade jag av för att upptäcka att ena däcket var i stort sett tomt. Så det var ju bara att vända om då.
Nu har jag inte bestämt om jag ska ta bilen eller hunden och promenera dit. Orkar inget av dem just nu.
Borde handla också. Idag eller imorn. Måste, snarare. Saknar i stort sett alla ingredienser till maten jag ska bjuda J på då han kommer på lördag. Får nog ta och fixa det innan jobbet idag. För imorn blir det prommis till graven och sen lär jag inte orka med så mycket mer innan jobbet då.

Men innan jag lämnar vovven här hemma ska jag försöka äta upp lite smör (på macka då), så hon kan få lite leverpastej sen i smörasken. (Bra "hjärngympa" för jycke.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

köp en kong istället mer hjärngympa kostar kring 100lappen och den HÅLLER i flera år

malle sa...

jag vet.. men måste fortfarande bli av med leverpastejen :P