onsdag 20 maj 2009

Ctrl+P

Förbereder skolväskan för en tripp till mamma. Nu har jag 4 gamla tentor och ett övningskompendium på drygt 50 sidor. Jag kanske borde ge mig? :P
...Och nu insåg jag just att tentan är om precis 2 veckor, jag fick för mig att det borde vara 3. Känns inte som jag hunnit förbereda mig något alls än... och snart gäller det ju! Panik!

Nu ska jag iaf ta en paus för att hämta T. Sen går vi hem, plockar upp alla grejer på altanen igen (hinner inte olja en andra gång idag), plockar ihop vårt pick och pack och beger oss.


3 kommentarer:

Åsa sa...

Hejsan hej där! Kikar in till dig eftersom jag fann din blogg på ForWomensOnly. Jag har nämligen nästa intill helt tappat Lunar o bloggar mest istället eller är på Facebook.

Usch känner igen den där pressen med tentor. När jag läste så hade vi tack o lov inte så jätte många tentor utan vi skrev mest PM istället. Men jag vet precis vad det är som du menar. Paniken kommer på en gång. Vad är det som du läser?

Ha det! Kommer kika in igen;)
Åsa LitenTussen

Åsa sa...

Sorry... Läste just om dig här brevid o såg då att det inte var något särskilt som du läste till. Ja ja.... Var lite för snabb där tror jag på tangenterna. Kram

Åsa sa...

Hejsan!

Aha där ser man, juridik. Det låter spännande. Är det något som du velat göra under lång tid eller så?
Jag har läst till lärare, de tidigare åren vilket innebär från 6-årsgrupp till 5an-6an. Ungefär så. Är färdig sen förra sommaren ;) Kram kram