tisdag 26 maj 2009

Utmaning

Nu har jag inget vitt på mig idag, men jag hade den dagen Fade utmanade. Så jag snor nu när jag inte har något annat för mig (inte orkar resa mig ;P).

Kylskåp: Massa frukt! (ett absolut måste, alltid). A-fil. Mjölk.
Frys: Matlådor, fisk, köttfärs (av älg).
Skafferi: Fullkornspasta i diverse former, Special K, nötmix.
Handväska: Penna, almanacka, plånbok.
Sminkväska: Mascara, ögonskugga, ögonfransböjare.
Badrumshylla: Tindras hårgrejer, hårinpackning, rakhyvel.
Förråd: Skor, målarfärg, dammsugare (städskåpet i köket agerar skafferi).
Hjärna: Tentan (som jag egentligen borde plugga till just nu), strulet med skolan/csn, altanen (som jag hade planerat att olja ett andra varv idag).
Jackficka: Cykelnyckel, bilnyckel, hemnyckel (alla i skilda knippor.. borde kanske åtgärdas?).
Kryddskåp: Curry, vitlökskvarn, salt.
Barskåp: Är det vanligt att man har? När jag blir stor vill jag också ha ett! ;)
Köksbänk: Kaffebryggare, vattenkokare, brödrost.

Man ska kanske utmana också? Jag utmanar alla som känner sig manade. Enkelt och smärtfritt för alla! ;)



Inga kommentarer: