onsdag 6 maj 2009

Tork-period?

Jag är bara en av många som drabbats av bloggtorka, verkar det som. Har, som alla andra, inte haft något speciellt att skriva om.
Det har jag iofs sällan, men ingen lust att skriva heller då.

Sitter hos mamma nu, snart dags att hoppa isäng så jag får mig iväg till uni i tid imorgon. Gäller att vara där tidigt om man vill få parkering!
Tindragumman ska också få fara på skolan, hon får följa mormor(sin) på jobbet imorgon. Smidigt att det går lösa så, att stanna här, halvvägs till Umeå och T får stanna här med familjen.

En något hektisk förmiddag blev det. Irrade runt hemma först och visste inte riktigt vad jag skulle göra tror jag. Yrvaken kallas det nog? :P Fick på mig kläder och i mig frukost, plockade fram lite grejer som skulle ner i väskan. Hämtade T, som var mitt uppe i chokladkaksbakande i sandlådan, på förskolan. Tanka bil. Lämna cykelnyckel i pappas brevlåda (som jag först inte hittade). Hämta ut paket med kläder. Laga mat. Packa. Äta. Packa in i bil.
...och så glömde jag förstås något så vi vart tvugna att vända om igen! Tur då att T var så lugn och snäll i bilen :)

Inga kommentarer: