fredag 1 maj 2009

Tungt plugg

Gruppträff inställd, så jag försöker göra klart för resten av alla seminarier istället. Lite problem bara med att lyssna på videoföreläsningarna... Dels var det enbart bild på några enstaka ord, ingen bild på föreläsaren (stör koncentrationen enormt) och knappt några stödord, mer rubriker bara. Väldigt svårt att hänga med då det dessutom är en karl som babblar på bred skånska. Jag gav upp då det inte var nog intressant för att hänga med där i mitten någonstans. Och missade således slutet, som nog var rätt värt.
Får se om jag lyckas lösa problemen ändå.
Ska se lite till, sen tänkte jag sätta mig med lagboken och papperna i solen!

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja läkaren trode det va hålen i öronen först men hon kände igenom hela brosket o hittade inget på de. Så sällan jag har örhängen i. Det sitter lixom bakom örat men det är så stor att hela örsnibben viks uppåt hahah.. Skänns urfånigt iaf :D Man har oxå spekulerat om det kan va en finne som 'gått för långt'/blivit infekterad och varböld. Hoppas jag imorgon (idag) får veta vad det är heheh.. frustrerande att gå med en ond böld bakom örat :D Hoppas pluggandet går bra för dig!